mathildalagerstedtv

Alla inlägg den 20 april 2013

Av Mathilda - - 20 april 2013 21:02

Det har vart en dag fylld med jobb! Mocka alla boxar åka med mamma på traktorn för hon inte ville åka själv ( sist hon åkte traktor så krocka hon i en lastbil :o...) hahaha, vi flyttade på gödsel stacken, sen red jag i ca 1 timme. håller på att träna min häst så hon kommer i konduktion, och det minskar hål för hål på sadeljorden :) Hon var vanskött och vanvårdad när vi köpte henne. När jag hälsade på henne första gången och skulle provrida så visa dom mig träns + sadel och när jag fick syn på bettet... OOOO SHIT! fult i intorkad lera och när jag tog av täcket på henne så såg jag ju förståss massa otäcka skavsår efter sadeln så jag ba: nej jag kan inte rida henne, det gör ju ont på henne med alla såren så vi köpte henne och hon är SÅÅÅÅ otroligt snäll och trygg idag så det finns inte :) älskar min esmeralda! för alltid!

Och jasper bllir bara vackrare och vackrare dag för dag ;)

 

Jag å mamma :)

    

Presentation

Mathilda lagerstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards