mathildalagerstedtv

Direktlänk till inlägg 21 april 2013

måndag imorgon!

Av Mathilda - - 21 april 2013 20:27

Har som vanligt varit en full full dag. Vi har jobbat massor på gården. Jag hann rida idag oxå :) fy va nice, barbacka på en varm å go häst rygg i kortärmad i paddocken, gallopera i full fart och få vinden i ansiktet och solen lysandes och värmande på armar och ansikte härligt! Har elle rättare sagt ska beställa ett par ridbyxor, ett par svart vanliga ridstrumpor och en tröja från hööks. Med hööks kläder, guccis parfymer och diors väskor klarar jag allt i vått å torrt   

Jasper och pimpim har försökt att para sig i hagen men grejen är den att pimpim är 163, jasper är  runt 145 och så liten fortfarande han är ju bara 10 månader och det är försent att kastrera han nu så vi får göra det i octeber typ, någon gång i höst. Har så himelskt ont.. vid tinningen för imorse när jag öppnade garderobs dör så sa det pang och jag fick en smäll som inte var av denna värld vart å yr och arg på dörren    klaantig jaa! Ska äntligen få iphon 4 efter mycket tjat.. har en xperia för typ 800 kr efter det att jag tappade min 3a i golvet och den dog :/ men nu äntligen :D Är osminkad och lerig uuusch! hatar det tillståndet att vara smutsig trött och osminkad, ska gå och duscha nu å sen sätta mig framför brasan för jag fryser som en toker ;)


     


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Mathilda - - 21 april 2013 23:07


Nu har jag fått bort all lera från mina ben.. Kan bara inte gå och lägga mig lerig och smutsig. Åååh vad jag skulle vilja gå på Göteborg horse show men mamma sa att vi kanske kunnde gå på stockholm horse show. Måste i alla fall se det på tv, hoppning...

Av Mathilda - - 20 april 2013 21:02

Det har vart en dag fylld med jobb! Mocka alla boxar åka med mamma på traktorn för hon inte ville åka själv ( sist hon åkte traktor så krocka hon i en lastbil :o...) hahaha, vi flyttade på gödsel stacken, sen red jag i ca 1 timme. håller på att träna...

Av Mathilda - - 19 april 2013 11:49

Sitter inne och värmer mig efter en dusch och lite sminkning, det är så kallt ute. När jag skulle gå till stallet imorse så har vi en ute plats med tyg tak typ och det var helt totalt sönder blåst! Vaknade inatt av att det blåste så, trodde att taket...

Presentation

Mathilda lagerstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards