mathildalagerstedtv

Alla inlägg den 19 april 2013

Av Mathilda - - 19 april 2013 11:49

Sitter inne och värmer mig efter en dusch och lite sminkning, det är så kallt ute. När jag skulle gå till stallet imorse så har vi en ute plats med tyg tak typ och det var helt totalt sönder blåst! Vaknade inatt av att det blåste så, trodde att taket skulle blåsa av. Nu har jag fodrat ryktat och tagit ut hästarna i den leeeriga hagen men den andra delen av hagen får vi spara till sommaren så dom inte trampar sönder den med, och så har vi ju den andra hagen intill padocken men där så fick vi tyvärr avliva våran älskade STJ sabiha så det är nog inte så fräscht att släppa dit dom än på tanke med allt blod som rann :'( hennes magsäck vändes ut och in det var ett medftt fel som gjorde att det blev så till sist. Men vi fick hennes föl istället!!! Ungaros jasper heeeelt underbar altså född 2012 och han är mamma upp i dan :') Vi har två arabiska fullblod och en fjording blandad med fullblod. Idag är det fredag! men det hindrade inte mig från att festa igår bara för att det råkade vara torsdag då... :o haha bakis idag tyvärr men jag återhämtar mig med en skål popcorn ska jag se. Jag ska gå ut till mamma och se om det går bra, vattnet ute krånglade lite.   

Presentation

Mathilda lagerstedt

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards